Dlaczego warto promować stronę poprzez artykuły sponsorowane?

Jednym z kanałów w marketingu internetowym jest aktualnie pozycjonowanie. Są to działania realizowane przez pozycjonera albo inną osobę związaną z marketingiem internetowym, które mają na celu upowszechnianie strony w wyszukiwarce, w wynikach darmowych. Ażeby jednak strona dotarła do możliwie jak największej liczby osób potrzeba uzyskać jak zdecydowanie najlepsze pozycje dla fraz zasadniczych strony.

Pozycjonowanie bardzo podobnie jak inne działania marketingowe musi być poprzedzone nakreśleniem odpowiedniej strategii i planem działania. Nie jest to jednak możliwe bez stworzenia audytu SEO. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO wykonywany obowiązkowo na początku współpracy, a często nawet przed rozpoczęciem działań. Jest podparty staranną analizą strony oraz profilem linkowania, a często też analizą konkurencji. Zawiera on listę rekomendacji, jakie mają być wdrożone na stronę albo prowadzone w ramach pozycjonowania. Zdarza się, że są one rozłożone w czasie, żeby osiągnąć lepsze efekty. Po weryfikacji audytu przez klienta pozycjoner może przystąpić do ich wcielania w życie. W trakcie okresu pozycjonowania audyt taki może być cyklicznie przeprowadzany w odpowiednich odstępach czasu, tak by zaimplementować działania do bieżących efektów. Co można odnaleźć w tym audycie? Wśród rekomendacji zawartych w audycie SEO mogą wyszukać się zmiany w ramach optymalizacji strony takie jak m.in. zmiany w zakresie meta tytułów i opisów, treści strony, opisów produktów, nazw towarów, adresów URL, czy prędkości strony. Zalecenia mogą dotyczyć również profilu linkowania, a także innych wskazań i cennych wskazówek dla klienta. To, co znajdzie się w takim audycie, zależy w sporej mierze od fantazji pozycjonera. Jakie narzędzia używane są do audytu? Oczywiście dla dokładniejszych pomiarów i bardziej szczegółowej analizy strony pozycjoner wykorzystuje wiele narzędzi, począwszy od analityki internetowej, skończywszy na audytorach stron. Niektórenarzędzia są zupełnie darmowe, szczególnie te udostępniane przez firmę Google, jak Google Search Console i Google Analytics. Źródło: fora linki.