Z kolei wracając do szefowskich gabinetów, to z reguły posiadają one wyciszenie od wewnątrz zrobione ze specjalnych materiałów dźwiękoszczelnych. W bardzo podobny sposób tworzy się wyciszanie call center ora z podobnych pomieszczeń, gdzie prowadzone są intensywne rozmowy telefoniczne. Chcąc zyskać analogiczny efekt w firmie, musimy skonsultować nasze wymagania z pracownikami firmy, która na co dzień para się montażem paneli dźwiękoszczelnych. Raczej z całą pewnością odradza się wykonanie wygłuszenia biura w sposób samodzielny. O ile w taki domowy sposób można wygłuszyć studio muzyczne dla wokalistów, o tyle wyciszanie call center odbywa się na w pełni innych aspektach. Przede wszystkim jeśli poza samego wygłuszenia zależy nam także na najlepszym rozchodzeniu się fal dźwiękowych. Z kolei w firmach z dużą ilością pracowników, dźwiękoszczelne budki telefoniczne do biura na pewno będzie można zamontować, a pracownicy to docenią.
Warto sprawdzić: kabiny akustyczne.