Dlatego właśnie marketing w social media jest potrzebny. Firmy, które chcą komunikować się i angażować swoich odbiorców, powi nny być na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, a jakiś czas temu też na TikTok. Każda sieć społecznościowa, ze własną specyfiką, odbiorcami, formatami i językami, oferuje markom inne sposobów działania. Oszałamiające liczby korzystania z mediów społecznościowych pokazują, że jednym z podstawowych powodów, dla których marki są na tych platformach, jest chęć poznania ich przez więcej osób. Oraz zastosowanie SEO w mediach społecznościowych, co jest coraz ważniejsze. Nie tyko klasyczny link building jest skuteczny. Teraz liczy się zróżnicowane działanie na wielu płaszczyznach. Chodzi o znalezienie odbiorców na stronach społecznościowych, tak ażeby Twoja marka była obecna w powszechnym życiu ludzi. W ten sposób stajesz się bardziej kojarzony i istotny dla swoich odbiorców, zwiększasz interakcję z nimi, przyciągasz leadów i generujesz więcej wymiany. Na przykład osoby, które pragną prowadzić sklep ecommerce i pragną sprzedawać choinki B ożonarodzeniowe, powinny skupić się na reklamach w Social media a także na pozycjonowaniu strony w Google właśnie pod tą frazę.
Źródło informacji: link building