Projektowanie ulotek

Jak się projektuje ulotki
W projektowaniu ulotek bardzo istotne jest, by zachować złoty środek między tym, że podejdziemy do sprawy kreatywnie, a tym, by nasza ulotka była wciąż elegancka i stylowa. Takie wyważenie formy między kreatywnością a standardowym podejściem jest niesłychanie ważne szczególnie w sytuacji firm, które mają za sobą wiele lat działania i ich identyfikacja wizualna jest dosyć sztywna. Wielu z nas jest tak przyzwyczajony do ulotek, że wcale nie zwracamy na nie sugestie, jedynie zaraz wyrzucamy je do kosza, dlatego też dla fachowców od reklamy powinno być bardzo istotne to, żeby ich ulotki A5 przyciągały uwagę i ażeby nie stały się jednymi z wielu, jakie prezentuje się potencjalnym klientom.



To jest trudne, bo ulotka firmowa w dużej liczbie przypadków stanowi ogromne wyzwanie i to dla każdego, ktoś jest taką ulotką styka. Żeby zaplanować dobrą ulotkę, trzeba mieć świadomość tego, jakie są elementy, które muszą się w nich znaleźć i czego nie warto pisać. Przede wszystkim należy mówić na tej ulotce językiem korzyści, zatem podać takie elementy, które będą stanowiły wartość dla osoby, która zobaczę tę ulotkę. Musi tam być przede wszystkim wyszczególnienie tego, jak ta osoba skorzysta na tym, że zainteresuje się z działalnością firmy. Dla większości firm używa się zwyczajne ulotki A5, niemniej jednak w pewnych sytuacjach użycie ma ulotka harmonijka, zwłaszcza wówczas, gdy oferta firmy jest dosyć rozbudowana i chcemy na tej ulotce zaprezentować wszystko, co mamy do zaoferowania klientom.

Koszt takich ulotek jest nieco wyższy i w bardzo wielu przypadkach jest także tak, że takie ulotki zwyczajnie produkuje się dłużej, ale są one na tyle szczegółowe, że świetnie prezentują propozycję firmy, a tym samym poprawiają edycję. Po wypuszczeniu takich ulotek sprzedaż jest z całą pewnością większa niż w momencie, gdy takich ulotek nie stosujemy. Właściwie każdy przedsiębiorca powinien o czymś takim mieć świadomość tego.

Źródło: http://www.whiteart.pl/ulotki-reklamowe