Niewiele tego, wydawać by się mogło, że cyfrowe odpowiedniki kalendarzy z papieru biją te drugie na głowę - wysyłają powiadomienia, przypominają, można je zsynchronizować z innymi programami niezbędnymi w biurowym i firmowym życiu. Praktyka pokazuje natomiast, że tradycyjne kalendarze wcale nie znikają z rynku. A dodatkowo, niektórzy nie wyobrażają sobie bez nich życia. Dotyczy to w szczególności kalendarzy książkowych, które w trakcie roku wypełniają się listami rzeczy do zrobienia (odhaczanymi lub nie) i notatkami swoich właścicieli. Trzymane w każdej sytuacji pod ręką, pełnią funkcję notesów, w których zapisują pomysły, bardzo ważne wnioski ze spotkań i tym podobne. Mało tego, kalendarze książkowe zyskały dziś nowe funkcje, w których sprawdzają się perfekcyjnie. Mowa bez wątpienia o tym, że są one perfekcyjnym narzędziem do promowania firm czy instytucji. Dziś w zasadzie specyfikacją stało się wręczanie klientom, współpracownikom czy kontrahentom kalendarzy książkowych z logo firmy. Taki kalendarz, utworzony w fachowy sposób, wpływa pozytywnie na jej wizerunek firmy, codziennie kreując pozytywne skojarzenia z nią powiązane. Kalendarze książkowe z logo w rękach pracowników Kalendarz książkowy z logo firmy (ewentualnie posiadający inne elementy pozwalające na jej identyfikację) to nie tylko i wyłącznie świetny prezent dla klientów czy partnerów biznesowych. Warto zadbać także o to, aby tego rodzaju akcesorium posiadali też pracownicy firmy. Zwłaszcza Ci, którzy reprezentują ją na zewnątrz (czyli przykładowo. przedstawiciele handlowi czy osoby zajmujące się marketingiem, PR i reklamą). Kalendarz książkowy to ten detal, który pojawia się na stole podczas wielu spotkań biznesowych, lunchy, szkoleń czy konferencji. Warto, by był to kalendarz z logo firmy, której tyczy się spotkanie lub której przedstawiciel właśnie podnosi swoje kwalifikacje.
Źródło: kalendarze książkowe